Alla inlägg under september 2009

Av Alexandra - 7 september 2009 21:46

Jaha då får jag börja om...

Allt försvann som jag skrev :(


ja det var ju ett tag sen jag skrev som sagt! Måste försöka bli bättre...

ja det har nog hänt en hel del sen sist! men tyvärr så kommer jag nog inte ihåg allt...

men kan ju skriva de som mins :)

kanske inte kommer i rätt ordning men men...


Becky har börjat på dagis nu... gick väl sisådär i början, men nu tycker jag det går hyffsat, visst blir hon ledsen när jag går men de släpper så fort jag försvinner...

men vet inte riktigt hur jag ska göra med dagis, om hon ska få byta el inte!

tycker de resonerar så otroligt konstigt, Becky är en välldigt speciell tjej,  De som känner henne redan vet att hon är det!!! 

Becky ska gå mellan 9-12 just nu! Men jag måste hämta henne kl 11.30 innan de ska äta pga att hon inte petar på maten, hon vill helt enkelt inte ha nån mat! Men sån är hon hemma oxå ibland.. det går inte att tvinga ett barn att äta. så därför tycker de att hon inte behöver vara med när de ska äta. men det är ju faktiskt en social bit att bara sitta med isf!! men men tänkte jag ska avvakta ett tag å se om det blir bättre.. *hoppas* de var lite om dagis!


Har oxå vart inne på USÖ med Becky då hon hade 40.2 i feber..

Tur jag hade Jenny med mig.. TUSEN TACK VÄNNEN!!!!

(då det bara var Jenny som dögg för Becky) :( fast samtiigt var det skönt för mig att få lite avlastning. tack igen!!!

men som vanligt så fick man åka hem.. Å läkaren svara bara det är NORMALT att barn e sjuka när de är små... Men hur faan kan det vara NORMALT att vara sjuk varannan vecka liksom, *suck säger jag bara*  så det var bara att gå. Så vi var hungriga så tog oss en sväng upp på stan där på kvällskvisten! Becky låg i vagnen å sa inte många ord :( vi gick upp till hållet i väggen och tog oss en hamburgare å strips..Riktigt gott.. Måste vi gör om snart gumman :)

sen gick vi ner till usö igen å ringde efter en sjuktaxi så vi skulle komma hem :)

men trodde nästan det var sista färden vi åkte då... fy faan vilken idiot som körde... han hitta inte till degerfors så fick förklara för han, sen kör han upp på en JÄTTE stor trottoar som han INTE SÅG. oj oj tänkte jag! Tur jag hade min underbara vän med mig iaf! ja hem kom vi iaf! :)

nog om detta nu...... jo en sak till RÅKADE FÅ MED MIG EN BOK HEM OXÅ HAHAHAHHAHAHA..

sen har vi äntligen fått en operations tid för Beckys öron. det känns så skönt, vet att hon kommer fixa de jätte bra! Bara jag som är nervös. men ser fram mot de iaf! Becky ska bli bra nu :)

sen har vi fått en tid till barn i kga! så de ska göra en grundligunersökning på Becky för att se varför hon är sjuk så ofta!! *skönt*

..................................................
.............................................

Jag har även blivit Moster. :)

Lilla Amanda kom ut til oss den 3 sep å vägde 3334g och var 48lång. så otroligt söt.. tyvärr så är jag sjuk så har inte hållt henne än :( Men var iaf först å titta på henne, då de kom förbi här när de åkte hem :) skrutta va söt..Grattis syster och johan :)

 .................................................
...........................................

idag då, då försov vi oss här, och som vanligt så stressa jag ju inte iväg. :)

Men mötte upp Jenny så hon blev med... sen gick vi te susanne på sandgatan. för att se hur hon fått de i lägenheten, vi hjälpte henne med flytten hehe var riktigt intressant :) Jenny bara skrek kl är 11.. VA FAAN Christoffer ska hem från lekis nu... Så vi på med skor å jacka sen bar de iväg, vi sprang som IDIOTER! hem till Jenny hämta cyklarna, då jag fick ta christoffers cykel. haha men jag lovar det gick undan när jag kom :) på 6min var vi där... (BRA KÄMPAT) sen ner för att hämta Becky på dagis! (Jenny glöm skalman för den stunden haha) sen hem å vila benen en stund, jag och Becky åt lite mat! tänkte föröska få henne å sova en stund, men men inte skulle hon det. så jag tog på henne kläder och gick ut, då hon såg en blomma så hon kasta sig på den och sa Nenny,Nenny... sen gick vi till öppna å som sagt Nenny=Jenny fick blomman sååå söt hon är..

sen efter öppna gick vi hem å jag börja diska å tvätta å greja.. sen var det dags för mat!! :)

nu ska jag gå å lägga mig...

Men nu Jenny har du lite att läsa. nog för du redan vet allt, men men nu har jag iaf skrivit..


SOM SAGT SKA FÖRÖSA BLI BÄTTRE PÅ BLOGGA :)

men kallas inte skalman för intet som sagt!!

TACK MIN UNDERBARA VÄN FÖR ATT DU FINNS.... <3 NENNY :)

god natt på er alla....

ses kanske i morgon igen :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards