Alla inlägg under februari 2009

Av Alexandra - 24 februari 2009 11:36

Äntligen går det åt rätt håll med Beckys feber. hon e så gott som feberfri nu:) om de nu håller i sig.

Men idag blir det iaf öpnna en stund. så länge Becky orkar å vill..

Jag känner oxå för att komma ut en sväng, orkar inte bara sitta här.

Becky har prata med världens bästa JENNY idag!! Blev sååå glad skratta så fort Jenny prata. underbart å se/höra :)

så idag ska vi träffa Jenny på öppna, tror Becky har saknat henne massor..

ja å jag med såklart! hihi..

nu sover hon en stund, jag ska väl duscha å greja innan hon vaknar igen..

men skriver mer senare!!!!

MIn kärlek är obeskrivligt stor nuuu...

(hoppas vi kommer fixa det där Älskling) kommer vara en dröm å få de..

Love it....

pöss

Av Alexandra - 22 februari 2009 16:45

Ja jag säger bara suck... hur orkar människor egentligen leva i en lögn. jag fattar inte, jag orkar inte göra de iaf! skit samma... Frågar man nån vill man såklart ha ett ärligt svar! inte att det var lugnt å faan vet allt, men men vill de leva så, så e de upp te dem.. jag skiter i dem..  jag klarar mig själv isf!

Denna dag har varit seg fast väldigt lugn, Becky har ju som sagt feber än :( verkar inte vilja ge sig.. hon har nu haft de i 4dagar! så jag hoppas de ger sig till i morgon. annars ska jag ringa läkaren, hon vill ju inte äta nå alls :( skruttan! hoppas snart hon blir bra... Och att det inte är öronen igen.. men de visar sig.. nää nus ka jag greja lite, men men kanske skriver mer sen...

 hade gottt.

Av Alexandra - 21 februari 2009 22:55

Ja då var det kväll, och Becky har just somnat! Hon var jätte trött  men ville inte sova iaf!! kvällen har jag tillbringa framför melodifestivalen, skapligt bra faktiskt :) tycker Molly är riktit duktig för å vara så ung :)

så nu när man har lite tid för sig sj så sitter jag här å grejar med min blogg. Man blir ju aldrig riktigt Nöjd   men det blir nog bra tillslut...

ja i morgon blir det nog en tur ut med Becky i pulkan, om hon nu inte har feber vill säga!! hoppas inte de. Då blir det en tur till faster Tanja och erik å lilla Kristin :) Amanda är ju inte hemma, är i k-hamn. men kanske kommer hon hem i morgon.. De märks.......

Man ska aldrig ta för mycket skit, antingen accepterar man livet som de e, annars får man göra nå åt de. jobbigt å må dåligt pga att en annan människa ska göra en illa, men tar man tag i den svåra å hårda biten så klarar man de mesta. Livet är för kort för å kasta på skit... :) Skit ska skit ha!!! haha..

de värsta jag vet är när andra människor mår dåligt å e ledsna... :( de gör ont i mig.. mår mina vänner bra så gör jag de med..

Nää nu e de dags å lägga huvudet på  kudden å blunda.. med andra ord SOVA :) trött som bara den idag!! God natt mina nära å kära..

Tommy jag älskar dig <3<3 pöss


Av Alexandra - 21 februari 2009 17:36

Ja det var ett tag sen man skrev, kan ju inte sidan så bra! :) men det är tur man har sin vän Jenny som kan hjälpa mig hehe, Tusen tack gumman..

Ja vad har man gjort idag då.. hmm nää inet Becky har feber så de var bara å stanna inne :( hoppas hon blir bättre te i morgon, så man kommer ut nå då.. vore skönt... Fast det snöar så nu så det är ganska skönt å vara inne i värmen :) nu ska Älskling ut å skotta snö, och så ska han ju åka å köpa nå gott te mig :) så blir det vl kanske å se melodifestivalen ikväll men de visar sig.. jag e trött å seg..

På måndag börjar allvaret med å sluta röka!!   jag ska ta tag i de nu. Jag vet att JAG  fixar de :)nu ska jag ta min dotter som åker å talar här.. skriver kanske senare.. Ha de gott alla ni som läser...

hihi.. Kram


Av Alexandra - 13 februari 2009 14:17

jaha då har man skaffa sig en ny blogg igen hehe...

kan ta lite tid innan man lär sig denna bara, men de ska nog allt gå bra!! :)

övning ger färdighet! Nu ska jag göra mat te min dotter, skriver kanske mer ikväll..

ha de bäst alla glada...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards