Alla inlägg under mars 2009

:)

Av Alexandra - 13 mars 2009 11:52

Ja nu sitter jag här.. har just gett Becky lite å äta :)

Är riktigt trött idag! Natten har varit ganska jobbig :(

så det blev ingen öppna idag inte.. men ska försöka komma iväg te veckan...  så idag har jag städa lite *inte så skoj* ska tvätta nu när tommy kommer hem, lättare så då man slipper bära med både tvätt å Becky...

men får se när man kommer så långt!!! :)

 Annars blir det nog inte mycket idag!!!

JO DET ÄR JU LETS DANCE SÅKLART IKVÄLL :)(kan man inte missa)

ja ibland undrar man hur livet egentligen ska och kommer bli. haha ja de e ju en sak man kan undra på utan å få nå svar!!! :)

nej nu ska jag leka med Becky som kryper runt på golvet här å ropar mamma mammma mammmmmma mammmma!!! (lite tjatigt fast ändå underbart)

skriver kanske mer ikväll...

ha de bra alla som nu läser etta.. inge intressant men iaf!! hahahah


Av Alexandra - 12 mars 2009 21:26

Hej igen..

Nu var det länge sen jag skrev...

men  har inte haft varken ork el tid..

Men nu ska jag försöka skriva lite..

Ja vad har hänt, jo Becky mår bra nu och vi e friska :) *peppar peppar*

Becky har oxå gått sina första steg, och kryper runt här, hon börjar bli stor nu.. *ångest*

ja men nu e de bara 3månader kvar te hon blir 1år. stor tjej...

idag har Jenny varit barnvakt medans jag var hos läkaren, men de kunde inte säga va de var för knölar! men ska iaf operara mig inom 3månader. ska bli skönt... fast klart de känns ju jobigt när de inte kan säga va de e för fel... men de visar sig... sen tog jag bussen ´hem igen... Jenny, Becky och Anneli var på stan.. Becky hade varit jätte snäll.. vad skönt, för så fort jag kom så vart hon ledsen å grät som bara en *suck...*

men så kanske de e för de flesta mammor...

mmm sen har jag blivit sams med mamma idag med.. känns riktigt skönt...

jobbigt å vara osams faktiskt :(

i morgon vet jag inte riktigt va de blir. men funderar på å gå te öppna men men de visar sig, jag e ju då inte som en blixt på morgonen, så kan förklara te varför jag kllas skalman hahahaha.... men de tar jag Jenny min ros.. hihi

men tro de eller ej så har jag vart ganska snabb 2dagar nu hhaa.

Nu sitter man här helt ensam, Becky sover å tommy kollar på film... men jag vill inte riktigt lägga mig än... men de ska inte dröja... Becky sover i sin säng :) gjorde hon igår med... somnade då vid 21.00 och sov te ´05.30 då Tommys klocka ringde.. skit bra!!!

ska bli skönt å flytta te större lägenhet faktiskt, Becky får eget rum.. :) då skulle Lilla syster komma å hjälpa mig å greja de, hihi ska bli såååå mysigt...

nej nu ska jag kolla runt lite... men ska försöka skriva lite i morgon...

ha de gott...


å en sak te JAG TÄNKER PÅ DIG... hihiihih..

pössss på er alla..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards