Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

ny blogg

Av Alexandra - 13 februari 2009 14:17

jaha då har man skaffa sig en ny blogg igen hehe...

kan ta lite tid innan man lär sig denna bara, men de ska nog allt gå bra!! :)

övning ger färdighet! Nu ska jag göra mat te min dotter, skriver kanske mer ikväll..

ha de bäst alla glada...

 
 
Ingen bild

Kändiz

18 februari 2009 10:36

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.

Tjäna ihop poäng och du tilldelas presentkort från bland annat NELLY eller ett SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.

Helt gratis och jättelätt
http://www.freestreet.se/?r=941

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 7 september 2009 21:46

Jaha då får jag börja om... Allt försvann som jag skrev :(   ja det var ju ett tag sen jag skrev som sagt! Måste försöka bli bättre... ja det har nog hänt en hel del sen sist! men tyvärr så kommer jag nog inte ihåg allt... men kan ju skriva de som mi...

Av Alexandra - 17 april 2009 17:01

Ja då var det ju et bra tag sen jag skrev nå. men ska vara ärlig, har varken haft ork el lust just nu.... Det har vart lite mye ett tag! men nu tänkte jag uppdatera lite iaf!! Har som sagt flyttat te en större lägenhet. .*underbart* lagom stor fakt...

:)

Av Alexandra - 13 mars 2009 11:52

Ja nu sitter jag här.. har just gett Becky lite å äta :) Är riktigt trött idag! Natten har varit ganska jobbig :( så det blev ingen öppna idag inte.. men ska försöka komma iväg te veckan...  så idag har jag städa lite *inte så skoj* ska tvätta nu när...

Av Alexandra - 12 mars 2009 21:26

Hej igen.. Nu var det länge sen jag skrev... men  har inte haft varken ork el tid.. Men nu ska jag försöka skriva lite.. Ja vad har hänt, jo Becky mår bra nu och vi e friska :) *peppar peppar* Becky har oxå gått sina första steg, och kryper runt här,...

Av Alexandra - 24 februari 2009 11:36

Äntligen går det åt rätt håll med Beckys feber. hon e så gott som feberfri nu:) om de nu håller i sig. Men idag blir det iaf öpnna en stund. så länge Becky orkar å vill.. Jag känner oxå för att komma ut en sväng, orkar inte bara sitta här. Becky har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards