Alla inlägg under april 2009

Av Alexandra - 17 april 2009 17:01

Ja då var det ju et bra tag sen jag skrev nå. men ska vara ärlig, har varken haft ork el lust just nu....

Det har vart lite mye ett tag!

men nu tänkte jag uppdatera lite iaf!!

Har som sagt flyttat te en större lägenhet. .*underbart* lagom stor faktiskt.

Becky har nu fått eget rum, det går sådär med att sova hela nätterna där, men de kommer nog hoppas jag!! :) (får inte hoppas på för mye)

JA sen vet ja inte riktigt va jag ska skriva!!

jo har vart iväg nu med Becky te usö, så nu väntas de operation *ÄNTLIGEN* hennes öron ska bli bra!!! :)

jag e lycklig fast ändå ledsen över operationen, men vet ju sj att det kommer gå SKIT bra...

ja nu ska jag gå, men jag skriver snart igen. *lovar*

puss på er alla som läser...

ÅÅÅ en sak att de som inte har nå på denna sida å göra kan vara snälla å sluta läsa... å de som inte gillar mig  kan dra åt helvete.. ORKA MED ALLA FALSKA MÄNNISKOR.. trodde de var bättre människor än så.. men inte de inte.. så dra här i från.. hej då...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards